در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

گاهی روزمره هامو مینویسم ...
گاهی خودمو خالی میکنم اینجا ...
حرفایی ک گوشی برای شنیدن پیدا نمیکنن احتمالا میان اینجا جا خوش میکنن..
شایدم محلی برای فرار از تنهایی !
نمیدونم....

خستم...

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶ ب.ظ

نازگلی قراره دوشنبه عمل بشه

عملش خیلی خیلی خطرناکه ...دایی میگه راه دیگه ای نیست... 

من نتونستم باهاش برم شیراز چون اصلا نمیشه مرخصی بگیرم

کارا گره خورده

بدجور

خیلی خیلی استرس دارم...

استرس نازگل از ی طرف

استرس پروژه ها ی ور.. مدام تپش قلب میگیرم

اسید معدم طبق معمول اذیت میکنه

پلک چپم هم ی هفتس مدام میپره!

و از استرس ب معنای واقعی دارم قالب تهی میکنم!

یکی نیس ب من بگه آخه احمق! ابله! چ مرگته ک اینجور میخوای هزارتا کارو باهم انجام بدی ؟ کدوم خری گفته پنج شیش تا پروژه رو باهم جلو ببری ؟؟

چرا آدم نمیشی ماوا چرا ؟

دقیقا ۲۸ ساعته نخوابیدم! تایم خواب مشخص ندارم این جوریم ک تا جون دارم کار میکنم ی جایی میبینم دارم بیهوش میشم آلارم گوشیمو رو ۲ ساعت میزارم میخوابم باز بیدار میشم و ادامه ماجرا...

جوری همه چیز توهم گره خورده ک اصلا نمیدونم چ خاکی باید تو سرم بریزم

الان یک هفته هست من و الف قراره بریم ی جایی و نمیشه! همش کار کار کار...

اولین باره دیگه صداش در اومد..

عصری ک زنگ زده بود با اخم و تخم میگفت یعنی تو واقعا تو این ی هفته ی فرصت نداشتی باهم بریم بیرون ؟!

ن عزیزم...ن قربونت برم بخدا نداشتم... ب پیر ب پیغمبر نداشتم! کی مهم تر از توئه مگه ؟! اینقدر وقت نداشتم ک حتی نتونستم برم چمدون نازگل رو براش ببندم!

باباجی گله کرده بود ک همیشه تو میومدی چمدونشو براش میبستی چرا اینبار نیومدی...

الان منم

و ی حجم کار وحشتناک

و الفی ک قهر کرده برای اولین بار!

استرس عمل نازگلی 

و معدم ک هر چند ساعت ی بار جیغمو در میاره....

واقعا دلم میخواد بمیرم الان... تخت بخوابم دیگه بیدار نشم....

خستم ...

  • mava movahed

نظرات (۱)

 

امیدوارم عمل نازگلی بخیر گذشته باشه. به یادشان بودم. 

پاسخ:
ممنونم...
بله خداروشکر بخیر گذشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">