در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

گاهی روزمره هامو مینویسم ...
گاهی خودمو خالی میکنم اینجا ...
حرفایی ک گوشی برای شنیدن پیدا نمیکنن احتمالا میان اینجا جا خوش میکنن..
شایدم محلی برای فرار از تنهایی !
نمیدونم....

پیمانه ۲۸ ام

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۷ ق.ظ

ب گمونم دیروز اولین باری بوده ک روز تولدم بی اعصاب و بد اخلاق بودم!

بچه ک بودم پسرعمو میگف ماوا ۳۶۴ روز از سال رو تخسه فقط روز تولدش آدم میشه و پاچه کسیو نمیگیره!

ب هر حال ک دیروز در وحشتناک ترین حالت ممکن بودم و استرس داشتم...

از جر و بحث با الف تا درگیری سر کار و ....

اونقدر دیشب استرسی شده بودم ک حس میکردم الانه ک قلبم وایسه!

و ب جرئت اولین بار بود روز تولدم تا این حد بد گذشت و فقط دوس داشتم دیروز تموم بشه

بابا ک ظهر زنگ تبریک گف و تازه ب خودم گفتم عه من تولدمه ها!

از شب قبلش هم کلی با الف بحث کردم ک سر جدت بند و بساط تولد راه ننداز من عصری قراره برم شیراز

ک طبق معمول بد اخلاق شد

و تا شب مجموعه ای از بدبختی پشت سر هم برام اتفاق افتاد :)))

آخرین اتفاقی ک فکر میکردم تو ۲۸ سالگی برام بیفته مادر شدن بود

ب هر حال با همه این اتفاقات و این همه جریانات

پیمانه ۲۸ ام هم پر شد....

  • mava movahed

نظرات (۳)

تبریک میگم تولدتونو

دهه سوم زندگیتون داره یه داستان خیلی قشنگ میشه... یه فیلم از زندگی یک قهرمان که هرچی تلخی توی دهه ی دوم روزگار بهش چشوند رو با دست خودش به قند ناب تبدیل کرده... لذت ببرید از این دستاوردهای مثال زدنیتون :) بیش باد...

پاسخ:
خیلی ممنونم...
اینقدر ک تو این دهه دومینو وار اتفاقات عجیب و غریب برام افتاده و می افته فقط امیدوارم سالم برسم مرحله بعد!!!
بازم ممنونم

در پناه امام زمان علیه السلام برقرار باشید ان شاء الله

پاسخ:
خیلی ممنونم لطف کردید
همچنین

واقعا نمیتونم بفهمم این پروژه ها و کار کوفتی چیه که شده وبال گردن شما و این بزرگترین دلیل خوشحالی رو برا شما تلخ کرده؟؟؟

 

کار و بریز دور دختر خوب

هممممه پروژه های دنیا رو بریز سطل زباله 

الان بهترین فصل زندگی و زیبا ترین اتفاق زندگیته، ازش لذت ببر

 

خواهش میکنم به خودت بیا

پاسخ:
کارمه...چیزیه ک ب خاطرش زحمت کشیدم...
نمیتونم ولش کنم مثل اینه ک بازیو تو دقیقه نود واگذار کنی!
این همه زحمتی ک سال ها کشیدم ب دوماه پیش روم بستگی داره...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">