در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

گاهی روزمره هامو مینویسم ...
گاهی خودمو خالی میکنم اینجا ...
حرفایی ک گوشی برای شنیدن پیدا نمیکنن احتمالا میان اینجا جا خوش میکنن..
شایدم محلی برای فرار از تنهایی !
نمیدونم....

چیکار کنم؟!

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ

یکی دو هفتس حالم زیاد بهم میخوره

سرم گیج میره و بی حالم

ولی از اونجایی ک تو فشار وحشتناااااک کاری هستم و از استرس دیگ واقعا دارم جان ب جان آفرین تسلیم میکنم فکر میکردم اثر استرسه و چیز خاصی نیس

همه چیز اوکی بود تا وقتی الف گیر داد ک این همه سرگیجه و تهوع طبیعی نیس و بزور منو برد آزمایش

 دیروز فهمیدم حاملم!

و اصلا نمیدونم چ اتفاقی افتاده... ب حدی گیج و ترسیدم ک ی روزه خودمو تو خونه حبس کردم حتی الف ک اومد در رو باز نکردم...

چندین ساعت پشت هم گریه کردم....

اصلا نمیدونم چیکار باید کنم...

تو اوج فشار های کاری... تو اوج تنش ها

چرا این اتفاق باید الان بیفته؟؟؟

من اونقدر گیجم ک نمیدونم باید چیکار کنم....

چرا الان چرا تو این شرایط....

  • mava movahed

نظرات (۴)

  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام

    حق داری،کم چیزی نیست. قراره یه آدمیزاد به این دنیا بیاری

    من تجربه اش رو ندارم. ولی یه پیشنهاد:

    هیچ کاری نکن فقط استراحت کن.

    تو ذهن عالی و خلاّقی داری. به وقتش خودت متوجه میشی چه باید بکنی.

    فعلا آروم بگیر. بخواب

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم....
    اتفاق عجیبیه...هیچ ایده ای هم برای برخورد باهاش ندارم...

    ممم حضور بچه واقعا معادلات پیشرفت شخصی و زندگی رو پیچیده میکنه و نگرانیتون به حق هست و کاملا بهتون حق میدم. ولی خب این مهمون کوچولو داره میاد به خونتون و هم از شما هم از الف انتظار فداکاری و از خودگذشتگی داره. به ویژه این ۷ ماه پیش رو سفرهای سخت و استرس کاری باید از زندگی هردوی شما عزیزان محو بشه. رک بگم این ۷ ماه وقت تخس بازی نیست چون از این به بعد هر دوی شما بزرگوارا در برابر این کوچولو مسوولید :D

     

    نگرانی دوم تنهایی شماست. حتما حتما این چند ماه خاله ها یا آشناهای دیگه بیشتر پیشتون باشن. بدون حضور یک زن حامی در زندگیتون یکم ممکنه سخت بگذره‌. پس پیشنهاد میکنم خودتون هماهنگ کنید خاله بیاد پیشتون بیشتر.

     

    و امیدوارم لحظه های زندگیتون با مهمون کوچولو شیرینتر و شیرینتر بشه.

     

    در جواب سوال اینکه الان چه وقتشه هم بگم که احتمالا الان دقیقا وقتشه. سال دیگه همین موقع که نور و ذوق رو تو چشمای باباحاجی و نازگلی موقع بازی کردن با کوچولوتون دیدین احتمالا به این نتیجه میرسین که الان بهترین وقتش بوده. بچه های نوزاد همیشه نور چشم پیرهای فامیلن و شک نکنید با حضورش قشنگ ده بیست سال به عمر باباحاجی و نازگلی اضافه میشه.

    تن عزیزانتون سالم ان شا الله

     

    پاسخ:
    اونقدر تا سه ماه اینده فشار کاری دارم و زحمت چند ساله ای ک برای کارم کشیدم ب این سه ماه بستگی داره ک واقعا نمیدونم باید چیکار کنم...
    ممکنه تمام زحماتم هدر بره...
    این اتفاق هر زمان دیگه ای می افتاد احتمالا الان خوش حال ترین آدم دنیا بودم
    ولی ... 
    نمیدونم...
    انگار خاصیت زندگی غافلگیر کردن آدماس...
    ممنون از محبتتون...

    همیشه و در همه حال باید خدا رو شاکر بود 

    بابت همه نعمت های خواسته و نخواسته ش

    پاسخ:
    انگار خیلی خوشش میاد از غافلگیر کردن بنده هاش...

    وااااای خدایاااااا شکرت

     

    بااااورتون نمیشه هیییییییچ خبری به اندازه این خبر تو این ماه های اخیر منو خوشحال نکرده بود

     

    خدایا خیلی شکرت

    خیلیییییییی تبریک میگم 

     

    خوش خبر باشین 

    قول میدم مشتلق این خبر خوبتون شما رو یه جای خوب یاد کنم که بعدا بهتون خواهم گفت

     

     

    خیلی خوشحالم خدایا شکرت 

    خیلی مبارکه 

    خیلیییییییییییییی 

     

    الحمدلله

    پاسخ:
    راستشو بخواید من اونقدر شوک بهم وارد شده ک نمیدونم باید چیکار کنم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">