در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

گاهی روزمره هامو مینویسم ...
گاهی خودمو خالی میکنم اینجا ...
حرفایی ک گوشی برای شنیدن پیدا نمیکنن احتمالا میان اینجا جا خوش میکنن..
شایدم محلی برای فرار از تنهایی !
نمیدونم....

برای بار چندم ...

سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۸ ب.ظ

از اولین باری ک تو زندگیم با مفهوم وب و نوشتن توش آشنا شدم سال ها میگذره ..

نمیدونم چندتا وب زدم و نوشتم ...بعضی هاشونو کلا فراموش کردم ...بعضی هاشون منهدم کردم !

مثل همین وب قبلیم ک با همین نشون در حال ترک اعتیاد داشتم و دوسه ماه پیش ب دلایلی پاکش کردم ...

همیشه ی فضای اینجوری برای نوشتن حرفام و روزمرگی هام داشتم ...

میگن ترک عادت موجب مرض است راست گفتن ! حتی چندماهم نتونستم دووم بیارم و باز اومدم ..

نوشتن از روزمرگی هامو همیشه دوست داشتم ... اینکه بعد از مدتی برگردم و ببینم ماه ها یا سال ها پیش تو چ وضعی بودم و یا افکارم چی بوده رو خیلی دوست دارم ...

باز برگشتم 

همین ...

  • mava movahed

نظرات (۱)

بهترین خبر امشب :)

خوش برگشتین خیلی ^_^

پاسخ:
ممنونم ...لطف داری
هرکاری کردم نتونستم بیش تر از این دور باشم از نوشتن ... عادت کردم انگار:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">