در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

جوجه تخس و عصبی

در حال ترک اعتیاد

گاهی روزمره هامو مینویسم ...
گاهی خودمو خالی میکنم اینجا ...
حرفایی ک گوشی برای شنیدن پیدا نمیکنن احتمالا میان اینجا جا خوش میکنن..
شایدم محلی برای فرار از تنهایی !
نمیدونم....

گل بود نیز ب سبزه آراسته شد!

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

فقط همینو کم داشتم...

خون ریزی و لکه...

و دکتر ک دیروز گفت باید استراحت مطلق داشته باشی!

اون وقت من امروز ۸ ساعت تا شهر پروژه رانندگی کردم و الان از عذاب وجدان دارم میمیرم...

اوس کریم دس بردار ناموسا..

  • mava movahed

نظرات (۲)

بره!

 

اگه همه ش هم بره به هوا فدای یه تار موی اون هدیه با ارزش خدا ...

 

کاملا دارم جدی و محکم میگم هممممممه پروژه های عالم زمین بمونن آنقدری مهم نیست که اون بچه سالم به دنیا بیاد 

به فکر سیسمونی و لباسای قشنگ قشنگ واسش باشید فقط نه چیز دیگه 

پاسخ:
بره ؟!
شاید برا شما گفتنش راحت باشه
برای من راحت نیست از موقعیتی ک ب خاطرش کتک خوردم تحقیر شدم ده سال زحمت کشیدم موهام تو جوونی ب خاطرش سفید شده دست بکشم!
اون خدایی ک این هدیه رو داره قطعا کمکم میکنه ک هم مواظب هدیش باشم هم این دورانو بگذرونم...

همه کار و پروژه های عالم هم رو زمین بمونه و به سرانجام نرسه فدای اون کوچولویی که خدا بهتون هدیه داده ...

 

 

پاسخ:
بحث چندین سال کار و زحمت من وسطه...
اگه ب نتیجه نرسه همش ب باد میره...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">